CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

fredag 30 april 2010

Vedera

Har suttit hemma hela dagen och har tvättat och städat, men i pauserna i detta har jag kollat på tv. det är galet va mycket skit som visas på dagtid! :)

Dock hittade jag ett guldkorn när jag zappade in på "The Ellen Show" eller vad det heter. Hon hade besök av ett nytt (iaf nytt för mig) band från USA som heter Vedera. De var riktigt bra, tycker jag iaf. Lite som User som jag gillade massor! Om jag förstått det rätt så har nån av deras låtar varit med i "The Hills" på MTV.





Klicka här för att komma till deras hemsida.
Jag fastnade direkt för låten "Satisfy", men alla är bra!

/H

PS: De finns på Spotify.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hanna

Det är ju skitcoolt! jag kommer att följa detta dagligen!

/John

Hanna sa...

haha.. välkommen John:)