CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag 25 april 2010

Veckans nya..

I torsdags var jag på Gina Tricot i Liljeholmen för att byta storlek på en tunika jag köpt och fick med mig en sjal på samm gång. Jag har letat en lite roligare sjal till sommaren men hade väl tänkt mig ngt lite mer färgglatt än en enfärgad grön sak. Men det blev den här iaf.






I fredags efter jobbet gick jag på jeansrensning på Carlings och köpte ett par jeans, precis likadana som 2 par jag redan har ett par Lee Louis zip, mina absoluta favoritjeans för stunden. de första jag köpte använde jag så mycket att de redan gått sönder, det andra paret har spruckit i en söm, det går ju att laga, och det tredje paret som jag köpte i fredags är en av dragkedjorna trasig på, det går inte så bra för mig men jag borde kunna byta dem sista jag köpte iaf. Gick även på Gina en sväng, de hade lite vårrea och jag hittade en klänning, en kofta och en kort WCT jacka. Totalt kostade de 197:-, ganska överkomligt! Har ingen bild på jeansen men resten ser ut såhär.


















Jag var i Åkersberga i lördags, föjlde med mamma och A ut när de skulle fixa med sin båt och passade på att köpa en Cross Trainer, den jag köpte innan fick jag ju skicka tillbaka eftersom den var trasig. den här hittade jag på blocket och då får man stå ut med lite skavanker, speciellt eftersom den bara kostade 500:-.

På vägen från båten till tåget hem så passade jag på att kika in i en butik. där hittade jag en vind-, regn-, skaljacka, vad man nu ska kalla den. Först fastnade jag för en grön, vilken överraskning, men eftersom det inte fanns någon framme i min storlek så testade jag storleken i en annan färg, en blå. Blev helt kär i den, så det slutade med att det var den blåa som fick följa med hem.




Här ser ni även mina nya glasögon! :)
/H

0 kommentarer: