CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag 7 april 2010

Glasögon!

Jag har köpt nya glasögon! Efter flera års letande och velande har jag äntligen hittat ett par bågar från Burberry som jag gillar. Hittade dem i Gbg och tänkte att det är klart de finns i Sthlm. Men tji fick jag. Fanns inte nånstans.. Inte ens på Burberrybutiken i Las Vegas.. :) Men som tur var hade ingen köpt det paret jag hittade i Gbg så dessa såg D till att jag fick i onsdags.

På fredag blir det synundersökning och beställa nya glas. Får försöka fixa till en bild men jag vet inte om jag vill, får kanske negativa kommentarer och börjar vela igen, och nu är det för sent att ångra sig. Jag har inte så många läsare direkt så det lär nog inte bli så många kommentarer hur jag än gör.. haha.. Den som tittar in igen får se hur det blir med den saken.. :)

/H

0 kommentarer: