CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag 12 april 2010

Outlet

Igår var jag till Barkarby, "Stockholm Quality Outlet", och tänkte att jag skulle fynda lite!

Det som det var meningen att jag skulle försöka hitta var ljusa jeans, tighta eller baggy, inte så noga med passformen :) Men jag hittade inga! Typiskt! Men jag hittade en Peak hood. En grå galet mysig tröja! Det jag såg framför mig när jag provade den och körde mitt vanliga velande var: sommar i varberg, surfat hela dagen, lite småfrusen, sitter på café vid A-bay och har beställt in en caesarsallad, jag är klädd i flip flops, o'neill shorts, solglasögon och MIN NYA MYSIGA TRÖJA! eller möjligtvis: Jag och D utanför vår surfbuss, har surfat hela dagen, sitter och grillar (kött, majskolvar, halloumi) jag är iklädd flip flops, gata shorts, solglasögon och MIN NYA MYSIGA TRÖJA! Så jag var tvungen att köpa den! Det bara var så helt enkelt..

Så här ser den ut iaf..

Det jag är mest nöjd med är ändå att jag lyckades lämna Barkarby utan att ha köpt en enda bok. Det går framåt!

/H

0 kommentarer: