CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag 25 april 2010

Avancerat lördagsnöje..

Igår var jag och A-S på nyöppnade Vapiano på Kungsbron och käkade. Det var väldigt gott och absolut prisvärt. Måste säga att jag varit lite skeptisk till deras tanke, lite bricklunch över det hela men när jag nu gett det en chans kan kan jag lugnt säga att det inte stämde alls!

Jättetrevlig stämning och fin lokal.

A-S körde och jag drack läsk till maten så det blev helt klart en lugn kväll men efter vi ätit dividerade vi lite om vad vi skulle göra resten av kvällen och kom fram till detta:


Vi tvättade bilen.
Är det tantvarning på det? Vem tvättar bilen en lördagkväll kl 22.00? Ja, vi då, men knappast någon annan.. Kanske är det mer tantvarning att hänga på låset på morgonen, jag hoppas det iaf!
/H

3 kommentarer:

A-S sa...

Haha, det är absolut tantvarning att hänga på låset. INTE att tvätta bilen en lördagkväll :) Synd bara att det inte fanns någon WonderBaun med en "Tjejig"doft...

Hanna sa...

haha, stackars pojkar som jobbade.. dom måste ha trott att vi var fulla! :P

A-S sa...

Haha, ja! Tuut tuut :D