CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag 28 oktober 2014

The Birthday Party

I somras när vi var i Sthlm var vi på Fotografiska, ett fantastiskt museum om ni frågar mig! De hade då en utställning av en enormt duktig naturfotograf, Sebastião Salgado. Måste dit nästa gång jag åker upp, kan inte fatta att jag inte varit där innan!

I shoppen säljer de posters, böcker och annat kopplat till de utställningar de har och har haft på besök. Jag och D fastnade för dessa fantastiska posters, från utställningen "The Birthday Party" av Vee Speers, som jag ser framför mig på en av väggarna på vinden, i somras när vi köpte dem hade vi knappt väggar på vinden men ändå, det känns som om de kommer passa så bra! Jag fastnade för den med kaninen, D för den med gasmasken och båda för den med bubblan så vi fick båda som vi ville! 




Längtar tills vi är klara så jag får se dem på sin rätta plats, just nu står de på golvet i vardagsrummet och är fina, men där kommer de ju inte till sin rätt tyvärr!

/H

0 kommentarer: