CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag 13 oktober 2014

Frukt och vatten

Det är två saker som jag är kass på, eller det är säkert fler saker jag är kass på men två av alla dessa saker tänker jag berätta om nu..


Jag är nog sämst i norra Europa (möjligtvis min pappa undantagen) på att äta frukt och dricka vatten! 


Jag blir ytterst sällan törstig och det är först när jag börjar bli yr eller får huvudvärk som jag kommer på att jag inte druckit vatten på ett bra tag. Oftast har jag dock druckit ett antal kaffe däremellan vilket kanske inte direkt gör det bättre..


När det kommer till frukt är jag inte mycket bättre, men nu har vi fyllt på fruktfatet med päron, plommon och kiwi! Gott och nyttigt och ätas upp det ska det! MINST två frukter om dagen!

/H

0 kommentarer: