CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag 14 oktober 2014

Så tråkig!

Eftersom min vardag eller egentligen hela mitt liv de närmaste veckorna består till största delen av plugg och eftersom mat är ngt jag måste bryta av pluggandet med så är jag rädd att merparten av inläggen kommer att bestå av just detta innehåll månaden ut.


Jag ska försöka överraska med ngt annat mellan varven men frågan är bara vad det kommer bli! Kanske kan få till lite inlägg om hur det går på vinden men det är ju fortfarande bara tre "ämnen".. 

Några outfitbilder eller liknande blir det nog inte heller eftersom jag mest går runt i myskläder och knappt lämnar lägenheten på dagarna.. Har iofs shoppat lite i sen jag skrev i juni och har ju faktiskt varit både i New York och på Samos sen dess så jag kanske kan lägga upp ngt om resorna.. lite pluggpauser behöver jag och detta kan ju vara ngt att fylla dem med! 


Bjuder på en strandbild från Samos för att pigga upp lite! :)

/H

0 kommentarer: