CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

fredag 29 maj 2015

Norrlänningen i mig

Som jag nämnde lite snabbt igår så spenderade jag dagen i Frölunda. Jag hade hittat information om två utförsäljningar som jag ville gå på!


Den ena var ON Design, de hade i stort sett ingenting av intresse.. Var lite småsugen på en kruka, en matta och en ljusstake men tyckte inte priserna var tillräckligt bra för att de skulle vara värt det, inte utförsäljningspriser direkt i min mening.. Kanske inte riktigt min stil på det mesta heller, lite för mycket "shabby chic".. Har man den stilen var det säkert toppen!

Den andra var Lundhags och Five Seasons gemensamma utförsäljning.. Den föll mig mer i smaken kan man säga!


Jag kom därifrån med tre fynd..


Från Lundhags: 
Ett par nya Traverse byxor för halva priset, lätt de bästa friluftsbyxorna någonsin! Jag har ett par svarta sen innan men de har krympt i garderoben (*hrmm) så jag fick köpa en storlek större.. 
En svart enkel keps som kommer bli bra för att skydda huvudet i sommar, jag bränner mig alltid i benan!!

Från Five Seasons:
Ett par toksköna, mjuka, tunna byxor som kommer passa bra för sommarens äventyr, eller som ett par lite snyggare (enligt mig iaf) mysbyxor. De kanske tom kan funka på golfbanan..?

Nöjd med skörden i stort men tråkigt att jag inte hittade ngt till hemmet!

/H


0 kommentarer: