CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag 4 maj 2015

Garlic Treatment - en mirakelkur för naglarna!

I januari-boxen från Glossybox fick jag ett vårdande nagellack "Garlic Treatment" från Absolute New York.



Jag har testat det ett par gånger nu och märker redan skillnad! Naglarna känns starkare och flikar sig inte.. 


Man kan använda lacket som ett baslack eller bara som det är. Eftersom jag ytterst sällan målar naglarna så använder jag endast detta, det ger glans till nageln men är helt ofärgat.. 


Jag är jättenöjd med resultatet och har nu på förmiddagen suttit och letat efter återförsäljare på nätet, tänkte bland annat tipsa min mor om det.. Men jag hittar inget tyvärr och deras egen hemsida verkar vara under uppbyggnad så det blir att hålla ögonen öppna när jag är på stan!

Om någon har tips på var det finns att köpa tar jag tacksamt emot dessa i kommentarerna!! :)

/H

0 kommentarer: