CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag 13 maj 2015

Namnsdagspresent till mig själv!


Några kvarter bort finns en härligt annorlunda farbror som driver en skivbutik.. I och med mitt nyfunna intresse för vinyler, sen vi köpte LP-spelare, så passade jag idag på att besöka butiken för första gången. Jag har gått förbi oräkneliga gånger men det har oftast varit stängt och den har känts riktigt mystisk. Efter dagens besök har mystiken till stor del skingrats och jag gillade vad som fanns på insidan.. Skivor överallt och en trevlig, om än inte så pratglad, butiksägare som hälsade mig välkommen tillbaka. Det tar jag nog fasta på! 

Tillskotten till samlingen bestod idag av:

Madonna - Like a prayer (gammal favorit)
Simon and Garfunkel - Bridge over troubled water 
Chess - Soundtrack (grym musikal)

/H


0 kommentarer: