CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag 13 maj 2015

Fail!

Två gånger den här veckan har jag varit ambitiös och fotograferat medan jag lagat mat.. Förevigat ingredienser och vissa steg i processen för att tipsa er ifall det blev gott! Det blev gott och jag hann bli så hungrig att jag glömde fotografera slutprodukten innan jag slukade den.. Kasst.. Ännu sämre att det hänt två gånger på tre dagar! Höll på att bli så igår oxå men då hade vi gjort två formar så då kunde jag ju fotografera den som fortfarande var orörd efter middagen!


Här är så långt jag kom iaf!

Måndagens grymma kycklinggryta med Mango:



Dagens Fisksoppa:


Förhoppningsvis lagar jag dessa rätter snart igen och kommer då ihåg att avsluta med en bild på resultatet..

Grymt orutinerad bloggare, men det kan ju bara bli bättre!!

/H

0 kommentarer: