CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag 12 september 2010

Semester 2010

Jag var på västkusten hela semestern. Var inte så flitig med kameran som jag brukar vara, glömde den hemma lite för ofta.. Men några bilder kan jag bjuda på.

Första helgen var vi på segeltävlingar i Marstrand och bodde i Daniels brors båt.

Första dagen när tjejerna seglade var det jättefint väder!

Det var inte lika fint andra dagen när det var killarnas tur. Men det var trevligt ändå!

Vi köpte en liten garndocka som pryder backspegeln i surfbussen.. En riktigt söt en, "Abbamba" heter han! :)

Vi pendlade mellan gbg & varbergstrakten flera ggr under semestern och bodde i en stuga som Daniels kompis hyrde utanför varberg, i väntan på att han skulle komma hem en kväll satt vi i bussen i Träslövsläge och spelade Yatzy med den här utsikten..

Här satt jag och läste när det blåste mycket, det var ganska kallt ibland, tur att jag alltid har en mössa med mig.. ÖVERALLT!

Daniel kitesurfar.. jag testade oxå men det finns inga bildbevis på det.. Jag lät inte Daniel ta med sig sin kamera ut när vi stod och harvade och bodydraggade.. Bilder kommer när jag har lärt mig! ;) Och när jag ser lika avslappnad ut som Daniel gör.. det lär dröja med andra ord!

Daniel flyger!! Jag vill oxå men det är om möjligt ännu mer avlägset :)

Jag hade en väldigt bra semester och vi gjorde en massa annat kul oxå men tyvärr var inte kameran med då.. :(

/H

3 kommentarer:

Hanna 1 sa...

Vilka fina bilder. Ser himla roligt ut.

Hanna sa...

ja, det är det.. du kanske ska testa nästa sommar! :)

Anonym sa...

Snart står du med på brädan älskling. Måste bara få några bra dagar i följd :) puss på dig. /D.