CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag 19 september 2010

Dags att främja demokratin

Vilka ska man rösta på? Jag vet vilket block jag vill rösta på men kan inte bestämma vilket parti som ska få min röst. Det finns en sak som är säker dock, jag vet vilka som absolut aldrig kommer att få min röst... Nu ska jag bara leta reda på var min vallokal ligger, tror jag vet men det är bäst att vara säker! :)

Ut och rösta med er nu, ni som inte redan förtidsröstat vill säga!

Vet ni inte vilka ni vill rösta på så rösta blankt, då tar ni iaf ställning för demokratin men meddelar att det inte finns något parti som passar era åsikter.. Bättre att rösta blankt än att vara soffliggare! :) Tycker jag iaf!

Det var det första och sista inlägget om årets val som ni kommer att se i min blogg.. om jag inte får för mig att tycka till om resultatet efteråt vill säga :)

/H

0 kommentarer: