CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag 21 september 2010

Kvällspromenad

Gick ut på en promenad efter middagen idag. Var riktigt skönt att komma ut och röra på sig lite. Vi hade ju stegtävling med jobbet för ett år sen, då gick jag riktigt mycket, borde gå lika mycket nu! Det är galet skönt att vara ute och gå i kvällsmörkret och lyssna på en ljudbok. Just nu är det "100åringen som klev ut genom fönstret och försvann" som spelar i hörlurarna. Den är fantastisk. Var ute ca 1h 15min idag och ska försöka göra det några ggr i veckan tills jag fått tummen ur och köpt träningskort! Sen blir det löpbandet och gymma! Måste komma igång om jag ska kunna va med i S:t Olavsloppet nästa sommar.

/H

2 kommentarer:

Sara sa...

Du är duktig du systeryster :)

Hanna sa...

Ja, visst är jag :)