CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lördag 18 september 2010

JA! Min mössa..

Jag hittade en ny likadan mössa som den jag tappade på tunnelbanan. Eller, det var väl egentligen inte jag som hittade den utan den snälla killen på Stadium som jag tvingade att leta igenom en stor låda på lagret 2 ggr för att hitta en av de 4 mössor som de enligt hemsidan skulle ha någonstans.. När han väl hade hittat den så kom kruxet, eftersom det här var i torsdags så hade jag inte hunnit få korten än och jag kunde inte köpa den. Men snäll som han var så la han undan den till mig så jag kunde komma tillbaka och köpa den så snart kortproblemet var löst. Kan tänka mig att han var lite less på mig just då.. :) I fredags gick jag in och köpte den, jag är inte alls galen i mössor, inte ett dugg.. Hittade nog 3 mössor till som jag skulle vilja köpa oxå men jag lyckades motstå begäret för den här gången.. haha..

/H

2 kommentarer:

Sara :D sa...

Mössor och stövlar är bäst :D

Hanna sa...

Jag är besatt av mössor! :)