CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

fredag 28 november 2014

Slut som artist!

Idag hade halva klassen redovisningar i ett moment om rörelse till musik.. I par ska vi komponera ihop ett uppvärmningsprogram på 20 minuter som ska redovisas och testas på övriga gruppen.. Idag var det alltså hälften av dessa redovisningar vilket betydde 6 pass à ca 20 minuter! 2 h effektiv tid med dans och styrka, jag var helt slut och kommer att ha sjukaste träningsvärken i helgen! Det känns lite som om mina muskler hånar mig just nu, jag riktigt känner hur de laddar för att plåga mig.. Det är som om de viskar "vänta du bara, snart får du känna att du lever".


Träningsvärk är ju ändå en ganska go sorts värk, man vet vad den beror på och det är ett tecken på ngt bra.. Men det gör ju ont! :)

Jaja, jag ska nog ta mig igenom även denna helgen! 

Lämnar er med den här bilden som jag hittade på FB, det är liksom lite så det är!


Det är ju tur att man inte är som alla andra!

/H

0 kommentarer: