CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag 3 november 2014

Dyngsur morgonpromenad

Vaknade vid 06:30 imorse och stack ut på en promenad. Det varfortfarande mörkt och lite småblött i luften när jag gick hemifrån och började småregna lite efter en stund.



Efter ganska exakt 30 minuter och halva promenaden, när jag är precis längst bort hemifrån och har 30 minuter hem oavsett väg så öppnar sig himlen och det spöregnar.. Jag har inga pengar, inget spårvagnskort och inga regnkläder så det är bara att gilla läget och fortsätta gå. Så under den andra halvan av promenaden blev jag bara mer och mer genomblöt och parerade vattenpölar och stänk från passerande bilar som en kobra (eller ngt annat fränt). 

Nu efter en varm dusch har jag nu tinat upp och ska lyxa till det med en god frukost, det har jag förtjänat!

/H


0 kommentarer: