CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag 14 november 2010

Vad trött man kan bli!

Jag var i gbg i helgen och passade på att shoppa lite skor... Återkommer med bilder..

Iaf så var ett par av skorna jag köpte "UGG"-kopior för 149:-. Jag köpte ett par svarta med låga skaft. Tjejen i kassan hämtade ett oöppnat par och stoppade dessa i en påse och tog betalt. Nu när jag kommit hem till sthlm och håller på att packa upp så märker jag att de skor hon la i min påse och som jag kom hem med var mörkbruna, inte svarta.. vad ska jag göra nu.
Visst det är inte mycket pengar men jag valde att köpa ett par svarta skor inte ett par bruna, det betyder att jag vill ha ett par svarta och inte ett par bruna. Ganska enkel matematik..

Så vad gör man nu? På kvittot står det att det inte är bytesrätt på reavaror och hur ska jag få de i butiken i sthlm att fatta att det är de i gbg som gjort fel? Jag blir så jävla trött!!!! Jag orkar inte med sånt här strul, det är ju inte första gången det krånglar när jag köpt ngt..

Jag tror att min största chans är att ringa till butiken i gbg och försöka få dem att förstå att de gjorde fel och be dem ta kontakt med en butik i sthlm där skorna finns och se till att jag får byta!

Annars vet jag inte, jag vill verkligen inte ha ett par bruna!!!!

/H

0 kommentarer: