CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag 7 november 2010

SATC

I torsdags sprang jag en sväng på stan innan jag åkte hem från jobbet, letade vinterskor egentligen men tröttnade då inget passar.. Jag säger det igen, små fötter och breda vrister är ingen drömkombo!¨

Hur som helst så hamnade jag på Åhlens där de hade erbjudande på dessa 2 filmer. SATC 1 & 2, man fick båda för 198:- så då var det ju bara att slå till. :)

Jag sa ju att jag skulle återkomma om vilken DVD-box jag köpte i Kungens Kurva i lördags, det var såklart denna. Har man köpt filmerna så måste man ju köpa boxen, serien är ju sååå mycket bättre än filmerna!


Har nu tittat på hela första och halva andra säsongen medan jag packat ner en massa saker jag ska försöka sälja på loppis i flyttkartonger. Det gjorde det tråkiga sorterandet och packandet väldigt mycket roligare!

/H

0 kommentarer: