CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag 23 november 2010

Snabeldrake


I veckan hade de ett erbjudande på den här snygga dammsugaren för halva priset men erbjudandet gällde bara en dag. När jag kom till butiken 14 minuter efter de öppnade var alla vita modeller slut och det fanns bara lila kvar.. Jag vill inte ha en lila dammsugare, så enkelt är det. Jag bad då min mammas kille att kolla på en annan butik om den fanns där, det gjorde den inte. Men de kunde beställa den i vitt och jag skulle få den för samma pris, men den skulle levereras först i mitten av januari. Klockren deal, jag har en dammsugare som fungerar ok men som är tung, otymplig, ful och gammal.. passar ju bra att byta ut den efter jul..
Idag fick jag veta att den redan levererats, så inom några dagar har jag den hos mig. Det kallar jag service, leverans 2 månader för tidigt hör inte till vanligheten :)
/H

0 kommentarer: