CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag 24 november 2010

snart är det jul igen..

Idag är det precis en månad till jul, snart kommer julklappspaniken! Vad vill alla ha, vad ska man köpa, hur ska man ha råd! :) haha.. nä, det är nog inte så farligt direkt..

Jag och min äldre låtsassyster har iaf bestämt att vi inte ska köpa ngt till varandra.. det är ganska skönt, hon har alltid varit svårast att komma på ngn bra present till! Eftersom hon bott i London i ca 10 år så ses vi inte så ofta vilket betyder att jag inte har en aning om vad hon vill ha.. :) Bättre att hon köper ngt till sig själv och jag ngt till mig så vet man att man får ngt man vill ha eller behöver! Skulle kanske bestämma ngt sånt med de andra systrarna oxå.. tror inte jag får igenom det med dem dock.. ;)

Om ni läser detta.. vad önskar ni er? Jag behöver tips! :)

/H

6 kommentarer:

Sara sa...

Höhö

Jag önskar mig någon bra, och billig, bok (pappa har en lååååång lista) och ett litet presentkort på inte alls mycket pengar på Lagerhaus. Så jag kan köpa presentpapper och andra roliga saker :D Det är ju så billigt där.

Hanna sa...

Mä, bättre kan du! :)

Anonym sa...

ja vill ha en mössa ;)Hanna

Hanna sa...

Hanna: har du otur så kanske jag stickar en till dig.. Då kommer jag även att tvinga dig bära den! moahahahaha

Sara sa...

Men jag vill ju ha det ju (:

Hanna sa...

haha, jaha men jag kanske inte vill ge dig det.. ;)