CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag 16 november 2010

Gyminstruktion..

Efter jobbet idag åkte jag till gymmet på gyminstruktion. Jag har i och med detta insett att jag är ganska stark men har sjukt dålig uthållighet! Jag skulle göra 3x15 repetitioner på olika maskiner och de första 15 var hur lätt som helst, nästa 15 gick precis medan de sista 15 var helt omöjligt att klara.. men instruktören sa ju att man inte skulle klara 3x15 än, utan att man skulle jobba sig dit :) Men jag vill klara allt på första försöket vad jag än gör så vi får se hur det går med detta.. Om en månad har jag uppföljning och jag måste ju ta mig dit och köra passet iaf en gång i veckan tills dess, allt annat vore ju pinsamt. Idag hade jag ingen lust alls att träna men körde ett halventusiastiskt, halvslött, halvt slutfört pass iaf innan jag gick hem.. Skärpning till nästa gång!!

/H

0 kommentarer: