CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag 16 maj 2010

Veckan i korthet..

Jag har varit på resande fot sen i tisdags.
Började med att ta tåget upp till Östersund och spenderade 2 dagar där hos fina Fih och hennes 3 söta barn! Passade på att springa en sväng på stan i finväder på onsdagen, kul att träffa en massa gamla bekanta! På torsdagen var vi hemma och busade med barnen och bakade tills jag tog bussen vidare mot Sveg. Där blev det ett besök hos mormor, grillning i regnet hos pappa och en film hos Your Highness på fredagen. På lördagen hoppade vi i bilen för att ta oss till ljusdal och mitt söta tremänningsbarn Axel Emmet Olov's dop. Fick en supermysig dag i ljusdal med fint dop, god mat och trevliga människor. Efter dopet tog jag tåget tillbaka till sthlm och idag har jag slappat framför O.C. Tanken var att jag skulle fixa och dona hemma men det blev inte så mycket av det, packat upp och diskat har jag gjort iaf. Imorgon är det tillbaka till verkligheten igen efter en härlig långhelg/kortvecka "hemma" i södra norrland.

/H

0 kommentarer: