CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

fredag 28 maj 2010

Senaste nytt..

Jag har shoppat lite den senaste tiden.. Vilken överraskning va? Jag gör ju inte det så ofta.. ;)
Men en ny sak är att jag har börjat göra ngt jag aldrig gjort förut..

...jag shoppar rosa saker. Jag har alltid vägrat allt vad rosa heter, jag har alltid gillat rosa på andra men absolut inte på mig! Grisvarning helt enkelt.. men jag har insett att jag klarar en rosa nyans och nu är jag galen i shockrosa.. ljusrosa går inte alls, då är det fortfarande grisvarning men den här går riktigt bra! När jag var i östersund för ett par veckor sen så hittade jag dessa 3 godbitar.
En rosarutig lång skjorta och en "Bad Hair Day"-mössa, båda från "Rut m.fl" och ett tokrosa iPhonecase från "Clas Ohlson" av alla ställen.



I tisdags, löning, så sprang jag ut på lunchen och shoppade loss lite. Detta är vad jag fick med mig tillbaka till kontoret..

3, observera TRE stycken, klockor, återigen från Clas Ohlson av alla ställen :) (Min nya favoritbutik?) och ett par tokblå herrchinos från MQ, japp.. herrbyxor, men vad ska man göra när de inte finns i dammodell? Såg dem på en tjej som jobbar på MQ i Ösd och blev smått besatt så jag var bara tvungen att köpa dem!
/H

0 kommentarer: