CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag 3 september 2009

Vilken blogg ska jag fortsätta på?

Jag tycker om den här men ett plus med den gamla är att den är enklare. Som jag minns det iaf, det var ju ett tag sen jag höll på med den..

Det är ett ganska stort plus faktiskt, eftersom jag är tydligen är totalt oteknisk när det gäller att blogga men klarar avtals-, ritnings-, passer- och ärendehanteringssystem på jobbet riktigt bra (om jag får säga det själv). Det är en ganska konstig ekvation. Men "practice makes perfect", jag kanske fixar det här oxå snart..

Sitter hemma och väntar på att min D ska komma hit. Imorgon har vi KickOff på jobbet och sen middag med respektive. Så han pallrade sig på tåget för att vara med. Ska bli kul!

På lördag är det regementet i Enköping som gäller över dagen, har numera en grönklädd syster och är det regementets dag så är det klart man ska dit!

Nu ska jag se till att det ser någorlunda okej ut när D kommer hit. Bara disken kvar att ta hand om så det är inte så farligt jobbigt.

/H

0 kommentarer: