CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag 21 september 2009

Bara SKIT på TV!

Svenska Hollywoodfruar, vilket skämt! Jag såg inte programmet förra veckan men eftersom det snackas så mycket om det tänkte jag ge det en chans idag.. Klarade mig nätt och jämt till första reklampausen efter 10 minuter. Sen fick det bli gamla hederliga CSI. Jag blir bara förbannad av att se såna IQ-befriade nötter.. Fattar inte att de går med på att låta sig bli filmade, de måste ju skämmas när de ser programmet. Visst de lever i lyx men jag har otroligt svårt att tro att de är lyckliga.

Kändisdjungeln, blä! Det är ju oxå ett jä*la program. Kändisar? Jag vet knappt vem nån av dom är.. utom Mickey Dee som flirtade med mig när jag jobbade i garderoben på skalet..haha (men det är en helt annan historia) Lägg ner!

Ensam Mamma Söker. Måste erkänna att jag tittar på det. 2 av 3 är ju vettiga iaf.
Men man undrar ju över den 3:e. Rumpor, rumpor, rumpor.. finns det ngt annat hon tänker på? Att hon som har en son på 17 år ens tänker tanken att ta hem en 22 åring och dessutom gör det trots att hennes son inte alls är bekväm med det. Hur tänker hon? Vore jag hennes son hade jag bott nån annanstans under tiden programmet spelas in. Lite fundersam över en del av dom killar som söker oxå.. Vad är felet?

Superstars, gillar att det är en massa jämtar med och ett ok tidsfördriv att titta på det. Men måste de spela in det som en dålig dogmafilm? Så låg kvalité!

Färjan 3, Vill jag se en kryssning så åker jag på en kryssning. Vad stolta alla resenärer måste vara när de kommer hem och ser sig själva på tv.

Oj, det här blev ett ganska argt inlägg men jag är så trött på att sitta hemma och vara sjuk och så är detta det enda de visar på tv.. BLÄ ska aldrig mer vara sjuk! :) Ber om ursäkt till er som gillar de här programmen. Det är helt ok med mig bara ni inte försöker omvända mig ;)

Men några av mina favoritprogram har ju börjat igen och det är ju bra!
Top Model
Hells Kitchen
The Mentalist
Idol, uttagningarna är alltid kul
Skavlan

Nu väntar jag bara på Greys och Project Runway så blir allt bra! :)

Det finns säkert de som tycker lika illa om dessa program som jag gör om de jag ogillar men vilken tur då att smaken är som baken! Vad tråkigt det vore om alla tyckte lika! :)

/H

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad jag håller med! :) Mycket skit på TV. Däremot har jag själv fastnat för Hollywoodfruar. Men färjan!? Och hon tredje i ensam mamma - håller med. Tycker hon är så fantastiskt respektlös mot sin son!

Uffh.

Kommer du inte upp ngt snart? PUSS

Hanna sa...

Jag hoppas på en helg i norrland under hösten! Måste hem till Sveg oxå.. Ska försöka planera in en resa snart! Vill ju träffa både dig och Fih! KRAM