CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag 10 september 2009

Jag förstår Bagge!

Jag har inga problem med äpplen men däremot bananer.. dom är hemska!
Det smakar illa, luktar illa, är konstig konsistens och smaskar sååå äckligt när man äter det!
Om någon äter banan i närheten när jag åker buss eller tåg blir jag åksjuk direkt, knäppt men sant.

Jag kan äta en helt gul banan som den är om jag är jättehungrig, brukar dock sällan få i mig en hel, men jag kan absolut inte blanda banan i ngt alls!

Hör till kategorin onödigt vetande, men nu vet ni..

/H

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Jag förstår dig faktiskt! Jag tycker att det är skitäckligt med lukten av banan då andra äter det.

Jag kan äta precis "Nymogen", gul banan om jag är nytränad och som sagt jättehungrig. Men annars vill jag inte äta den som den är. Känns lite ofräsch på något sätt. Däremot i fruktsallad är det okej... Men varm banan eller brun banan, där går gränsen! :(

Sophie sa...

Ååh jagf håller också med! Har skitsvårt för banan men tvingar i mig en någon gång då och då. Varm banan går inte alls..bara lukten?! Puss!

Hanna sa...

haha.. er kan jag med andra ord äta pizza med utan att riskera en bananpizza på platsen bredvid.. Det stinker verkligen! :) Puss