CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag 28 september 2009

Hur gick det med kläderna?

Jo, det ska jag berätta!

Jag lämnade tillbaka både byxor och tröja.. D ringde från Gbg och meddelade att han hittat en äldre modell av samma byxa för 300:-. Då var det bara att slå till och lämna tillbaka de andra. Tröjan följde med tillbaka av bara farten. Men det betyder inte att jag är rik nu. Har typ inga av pengarna jag fick tillbaka kvar. Blev en promenad till Skärholmen både i lördags och i söndags och det innebar en del shopping.. :)

Köpte en tröja på Monki, ett linne på NewYorker (gamla tyska poppismärket fishbone - hör och häpna - trodde inte att det fanns längre) underkläder, ett hopprep (nu ska det hoppas), en väska på Indiska och ett par sjukt sköna sulor till mina Converse. Får ont i fötterna av alla mina platta skor så nu behöver jag inte lida längre.
Inget av detta har jag lämnat tillbaka än.. Jag gör framsteg!

/H

0 kommentarer: