CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag 9 september 2009

Bröllop i helgen

och jag har klädpanik!

Köpte en jättefin klänning i början av sommaren för att ha på bröllopet.. ville för en gång skull inte ha panik sista veckan..

Men nu känns det inte bra alls med den klänningen, den känns för somrig med tanke på att hösten verkligen gett sig till känna redan.
Har dessutom hittat en annan klänning som jag skulle vilja ha men den är nästan i mörkaste laget och jag har egentligen inte råd att köpa en klänning till och då måste jag ju dessutom hitta matchande smycken, kofta/kavaj/sjal och skor till den klänningen och då stiger kostnaden ännu mer.. och jag har bara 2 dagar på mig..

What to do?

Blir väl att nöja mig med den klänningen jag redan köpt men jag vill verkligen inte ha den på mig.. kommer känna mig sjukt obekväm och fel!

Skit oxå, så går det när man ska vara duktig och ha framförhållning..

/H

3 kommentarer:

Sophie sa...

Lägg in en bild på klänningen så vi får se! Och välkommen tillbaka : )
Puss o kram´!

Hanna sa...

TACK!! Haha.. går sådär men jag kämpar på.. Ska försöka få till en bild sen.. KRAM

Hanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.