CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag 27 april 2011

Viljestyrka..

Jag har bestämt mig för att mjukstarta min träning inför midnattsloppet (och beach2011 - bättre sent än aldrig) med att cykla till jobbet 2ggr den här veckan och utöka med lite mer träning allt eftersom.

Jag har ju en historia av att träna som en galning i några veckor och sen bli sjuk eller skadad..

Den här gången ska det inte ske! Den här gången ska jag klara det!

Imorse när jag vaknade var jag sjukt sugen på att ta cykeln till jobbet men efter lite eftertanke fick det ändå bli tunnelbanan. När jag kom hem började jag allvarligt fundera på att ta en löp/gångrunda på 1 mil eller ett "Dance-pass" på gymmet, men även det lyckades jag övertala mig själv att hoppa över.. Bra Hanna!

Ska jag mjukstarta så ska jag!

/H

0 kommentarer: