CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag 12 april 2011

Midnattsloppet

Jag ska springa midnattsloppet i sommar.. det om något är en sporre för att komma igång med träningen! Vi är ett gäng från mitt jobb som ska springa och vi ska ha gemensamma träningar innan, då kan man ju inte vara så kass som jag är nu! Målet är samma som jag hade för tjejmilen i somras, jag ska springa på under 1 timme!

Skickade in anmälan igår och då skulle man även välja storlek på t-shirten, man har t-shirt ist för nummerlapp. Jag stod i valet och kvalet vilken storlek jag skulle beställa men bestämde mig för den mindre storleken, jag ska ju bli mindre tills dess.. haha, jobbigt att springa med en t-shirt som sitter som ett korvskinn! Nu ska jag stramas till och tränas upp, stillasittande jobb var tydligen ingenting för mig!

Wish me luck! :)

/H

0 kommentarer: