CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag 5 april 2011

Ryggen

Var ju hos sjukgymnasten idag, en mycket trevlig dam som bände och böjde på ryggen. Dra nånstans vad mycket det knakade, helt galet! Men det kändes bättre med en gång efter, mjukare liksom. Hon knådade lite oxå och så gick jag därifrån med recept på antiinflammatorisk medicin, eftersom jag dragits med det ett tag. Blev lite mörkrädd när jag läste om biverkningarna från pillrena men jag ska ta en kort kur med låg dos så det ska nog gå bra! Återbesök om 10 dagar, hoppas det är bra på riktigt då!

/H

3 kommentarer:

Elin sa...

Voltaren? :-)

Hanna sa...

Diklofenak.. men det skulle i princip va samma sak.. Gissar att du vet bättre än jag! :)

Elin sa...

Ja det är samma sak. Se upp för magblödningar! :-) Nejdå, du är ju ung och frisk och äter ju bara under en kortare tid.