CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag 6 april 2011

Funderar på det där med utbildning

Jag ska ju till att söka utbildningar till hösten.. Är lite smårädd att jag inte kommer in på det jag vill.
Det jag vill gå är en helt ny utbildning, så jag kan inte jämföra var jag står med tidigare år, gissar att det bara är att chansa! Om jag inte skulle komma in så vill jag ju söka kurser som jag kan tillgodoräkna, men jag fattar inte hur jag ska få reda på vad som ingår i programmet och vad jag kan ha nytta av. Vissa saker är såklart självklara, men jag vet inte vad som händer om jag läser en del innan, hur får man ihop programmet då?

Det märks att jag inte gjort detta innan va? Högskola och universitet är en helt ny värld för mig, men en värld jag hoppas få vara en del av till hösten!

/H

0 kommentarer: