CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag 11 januari 2011

Trasig surfbuss

Vår fina blå surfbuss vill inte starta.. Nu är den bogserad till verkstaden och jag håller EN tumme för att det inte ska kosta skjortan att laga den. Det känns som om den borde ha krånglat klart nu, jag menar.. hur mycket kan en liten surfbuss krångla egentligen? Funderar på vad man kan göra för att den ska må bättre..

Det enda jag kan komma fram till är att den måste få ett namn! Min Renault "Skrutten" krånglade aldrig, eller, efter jag krockade så var den väl lite mörbultad ett tag men den hämtade sig fint! Man bryr sig mer om saker med namn och man behandlar dem bättre! Jag och "Skrutten" delade en glass när han klarade besiktningen, t.ex. :)

Då kommer vi till den stora frågan för dagen, vad ska man kalla en blå surfbuss? Detta tål att tänkas på.. Hjälp mottages tacksamt:)

/H

0 kommentarer: