CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag 30 januari 2011

Årets bästa fynd, hittills iaf!

Jag var ute på lunchen i torsdags för att kolla lite på rean på Zara, hittade inget där men såg i ett skyltfönster på vägen dit att de sålde loss tokbilliga snowboardboots på OneOff.


Jag kunde inte riktigt släppa det så jag tog en sväng dit på eftermiddagen och hittade ett par boots med dubbel "boa-snörning" eller vad man ska kalla det.. Jag fick dem för 700:-, de hade nog gått för omkring 3000:- till fullpris. Jag fick världens adrenalinkick och var helt lycklig efter, har ju letat boots i flera år men aldrig hittat några som suttit bra! Det var som om dessa var formgjutna efter mina fötter, hoppas det känns lika bra när jag har åkt ett tag med dem!


Snygga är de oxå!

/H

0 kommentarer: