CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lördag 15 januari 2011

Snowboard mitt i stan

Det är helt grymt att det finns en skidbacke mitt i stan! Jag åkte dit efter jobbet i torsdags, fick tyvärr inte med mig någon men det var helt ok att åka själv, jag träffade en massa trevliga människor i backen.. De har öppet till 22.00 på vardagar så det är inte omöjligt att det blir fler turer dit i vinter. På vardagarna är det inte så mycket folk där heller vilket är ganska skönt..

Det blev lite knäppt när jag var där i torsdags dock. Jag räknade med att de tog kort i restaurangen så jag åkte dit utan kontanter. Det gick hur bra som helst att köpa liftkortet med kort men att äta middag var bara att glömma.. Jag var sjukt hungrig när jag åkte därifrån men det var lätt värt det för det var grymt bra före, lite småkallt men helt underbart att få åka! Jag hade lite abstinens kan man säga.. :)

Planen var att jag skulle fotografera lite till bloggen när jag var där men jag var så upptagen med att åka så jag glömde det helt, får göra det nästa gång istället!

/H

0 kommentarer: