CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag 6 oktober 2010

Läsmagasinet för nyfikna

Varannan månad kommer det en ny Filter i butikerna, trots att jag inte hunnit läsa ut förra numret så måste jag köpa den! Det bara är så, annars kanske jag missar ngt spännande.


Det här är en tidning som skriver om alla de ämnen som du inte ens visste att du ville läsa om! Den blandar korta och långa artiklar om allt mellan himmel och jord. Alla artiklar brukar ha någon koppling till Sverige, annars kan det handla om det mesta.. Jag fastnade när jag var i Kap Verde och en av de jag var där med hade med sig en av de första numren. Jag hade läst ut allt jag själv hade med mig och högg första bästa tidning som låg i närheten och läste tidningen från pärm till pärm med en gång.. Jag rekommenderar den varmt! Funderar på att bli prenumerant, då behöver jag inte oroa mig för att missa ett nummer..



Dessa har jag kvar att läsa och då har jag inte ens köpt det senaste numret än..

/H

0 kommentarer: