CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag 27 oktober 2010

Dåligt igen!

Nu har jag varit sådär dålig igen och inte bloggat på över en vecka.. Vad har jag gjort istället då?

Jag har börjat träna!!! Känner mig galet duktig!
Sen förra måndagen har jag tränat 4 ggr, bland annat har det blivit lite löpband, core, zumba, afro, booty & body pump..

Hade galet mycket träningsvärk idag annars hade det blivit ett pumppass efter jobbet, men jag åkte hem och städade och installerade min nya router och mobila bredband istället. Fattar inte att det kan vara så stor skillnad i hastighet från det förra.. Att jag har stått ut men den sega uppkopplingen så länge, ofattbart verkligen..

Det där blev lite om allt men det bjuder jag på!
Nu är jag tillbaka med bättre uppkoppling och mycket mer bloggande (hoppas jag!)

/H

0 kommentarer: