CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag 27 oktober 2010

Anywhere the wind blows..

Förrförra helgen var jag, D, D's bror och en vän på roadtrip, vi hade inte bestämt var vi skulle innan, det enda vi visste var att vi skulle åka dit där vinden blåste. Vi lämnade Gbg på torsdag kväll och sov i bussarna på en parkering vid Tylösand till fredagen, sen bar det av söderut med lunch i Helsingborg och vidare till slutdestinationen Ljunghusen i närheten av Falsterbo. Där hamnade vi på en parkering på stranden där vi bodde till söndagen. Vi kom ner ganska sent på fredagen men lite surf hann de med medan jag fotograferade. På lördagen blåste det jättebra så de andra surfade mer eller mindre hela dagen och jag testade en stund. Det var ganska kallt i vattnet men nu vet jag att våtdräkten fungerar ända in i oktober iaf :)

Jag tog över 300 bilder under dessa dagar så ni får inte se alla men här kommer några av dem..

Första kvällen i Skåne, det var mulet men väldigt fint!


Här bodde vi under helgen, den blå bussen är vår..


Det går att kitesurfa både på vatten och på land, bevisligen.. Dock satt övningskiten i ett träd ca 5 min efter bilden togs.. :)
/H

0 kommentarer: