CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag 15 augusti 2010

Det börjar dra ihop sig!

Jag ska springa tjejmilen om mindre än en månad. Idag testade jag att springa en sväng och insåg att jag inte kan springa! Jag är helt värdelös! Helt färdig efter ca 10 minuter.. Men min tanke är att om jag lägger till ett par minuter varje gång jag springer så är jag snart där.. :) Optimist, javisst! I fredags spontanshoppade jag nya löparskor, mina gamla är inte direkt överanvända men det var sjuk skillnad med de nya! Passade även på att köpa en Nike+iPod sändare att ha i ena skon. En liten sändare som registrerar hur man springer och visar statistik på hur man utvecklas och en massa andra roliga grejer! En liten sporre inför min fortsatta träning :) Att skorna var snygga och på rea var ju helt klart ett plus! :)



/H

0 kommentarer: