CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tisdag 17 augusti 2010

150, jag har kommit halvvägs

Alltså till mitt mål på 200 inlägg innan året är slut. Om jag fortsätter läsa i den här takten så är det inte omöjligt att jag når dit med "boktipsen" :)

Det blev ingen träning idag, av många anledningar/ursäkter.
1. det regnade
2. jag hade tvättstugan
3. jag kom hem sent eftersom jag jagade stan runt för att hitta en slips som D kan ha på bröllopet.
4. jag åt middag kl. halv åtta
5. jag fick finfrämmande
6. jag är en slö typ..

.. men en träningsfri dag kan jag unna mig om jag bara ser till att öka lite mer nästa gång jag springer :)

Fick massage idag, det behövde jag! Jag var stel som cement på höger sida av ryggen, kanske belastat lite fel under en tid. Nu är jag mör i kroppen men det var skönt att bli av med det värsta iaf!

Nu är det dags för sängen, ska försöka somna lite tidigare idag!

/H

0 kommentarer: