CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag 16 augusti 2010

1.15.07, det ska jag slå i år..

..och jag jobbar på det. Tjejmilen närmar sig med stormsteg och jag har äntligen kommit igång. Behöver ha målet inom räckhåll för att motivera mig själv, nu är det jag som är i hårdträning! Jag har inte sprungit på lääänge innan igår. Jo, till tunnelbanan men bara om jag måste ;)

Nu har jag sprungit två dagar i rad!

Jag jobbar på att förlänga min löprunda med någon minut för varje gång för att stegvis ta mig till en mil. Jag är direkt i närheten än men jag förbättrade mig från gårdagen.

Mitt största problem är just nu att jag springer för fort. Men det är svårt att minska hastigheten, för mig är det är allt eller inget som gäller. :) Får jobba på det där...

Imorgon ska jag kika förbi på ett gym vid jobbet för att se om de tänker ruinera mig om jag köper ett träningskort. Behöver ju någonstans att springa om det regnar!

/H

0 kommentarer: