CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

måndag 23 februari 2009

Som en fisk..

Nu har jag varit och simmat.. Det var jätteskönt! Det blev 45 min, känns riktigt bra. Lyckades få sendrag i båda benen samtidigt dock, inte den skönaste känslan när man simmar måste jag säga.. Trodde jag skulle sjunka men det gick bra. :)

Lagade "stroganoff a la thai" till middag när jag kom hem, det var riktigt gott men den blev ganska stark. Fick en matlåda oxå så det får bli repris på det på jobbet nån dag.. skönt att slippa gröten! :)

Nu sitter jag och jämför priser på tvättmaskiner. Ska slänga ut det gamla stora eländet som står i mitt badrum, känns som om det är på tiden eftersom den gick sönder i augusti.. Hann tvätta 2 maskiner i den innan den tvärdog.. Sk bli skönt att bli av med den!

/H

0 kommentarer: