CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag 18 februari 2009

Hanna needs..

Jag hittade en kul grej på min kompis facebook-sida..

Here are the rules. Go to google and search for, in quotations, "Hanna needs" (replacing Hanna with your own beautiful name) and post the first 10 things that make sense.

So here it goes..

1. Hanna needs to escape
2. Hanna needs help figuring it all out
3. Hanna needs donations
4. Hanna needs wings
5. Hanna needs to freely explore her world
6. Hanna needs rest
7. Hanna needs our prayers
8. Hanna needs to do some hunt'en
9. Hanna needs a new name
10. Hanna needs protection

Kommentarer:

1. gör vi inte alla det ibland
2. den som vet allt får gärna kontakta mig
3. nja, jag klarar mig ganska bra men tjatar ni så..
4. ja det vore ju onekligen spännande och skulle underlätta i sthlms lokaltrafik
5. ja det gör jag nog
6. just nu nej, har inte gjort annat de senaste 3 dagarna
7. inte just nu men man vet aldrig när det behövs
8. vad ska jag jaga?
9. nä, jag är ganska nöjd med Hanna trots att det är sjukt vanligt
10. ska jag bli orolig nu?


Med ett h på slutet blev det..

1. Hannah needs a boyfriend
2. Hannah needs some alone time
3. Hannah needs a hug
4. Hannah needs to go into the tunnel and face the prisoner
5. Hannah needs a shave
6. Hannah needs to prioritise her most expensive debt and get rid of this first
7. Hannah needs your help
8. Hannah needs prayers
9. Hannah needs a kick in the pants
10. Hannah needs love

Haha, kanske bara jag som tyckte att det var kul, jag testade några andra namn som fick roligare resultat än med mitt namn. Testa era!

/H

0 kommentarer: