CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag 22 februari 2009

Nu är jag frisk, tror jag..

Nu tror jag att min förkylning gett med sig helt, nästan iaf.. Var sjuk mån-ons förra veckan, jobbade tors & fre. Vågade knappt göra ngt alls i helgen för jag var rädd att bli sjuk igen men nu tror jag att det är passerat. Därför ska jag direkt imorgon sätta igång med träningen igen nu när jag äntligen kommit igång.

Det är som vanligt så att när jag tar tag i mig själv och börjar träna så blir jag skadad eller sjuk och tappar lusten att träna helt. Det slutar med att jag inte tränar på flera månader och när jag kommer igång igen så upprepas hela proceduren, cirkeln är sluten. Jag har ju sagt upp mitt medlemsskap på SATS eftersom jag inte alls trivdes med att träna där och det blev för bökigt att ta sig dit. Mitt nya träningskort är på Västertorpshallen, eller egentligen alla anläggningar som Stockholms Stads Idrottsförvaltning har. För mig betyder det Västertorpshallen eftersom det är närmast. Där finns simhall, gym och gruppträning och det kostar ungefär hälften så mycket som SATS. Imorgon drar jag igång igen och satsar på 45min simning. Kan nog vara bra att ta det lite lugnt eftersom jag varit sjuk och jag gillar verkligen att simma! Så den här veckan blir det minst 2 pass i simhallen innan jag lämnar Sthlm för en helg i Gbg på fredag.

/H

0 kommentarer: