CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

söndag 4 mars 2012

Söndag och ganska produktiv

Idag har jag hunnit med ganska mycket, dock borde jag ha pluggat mer men vad gör man inte för att slippa? :P

Storstädat badrummet och tom rensat avloppet i duschen, städat resten av lägenheten men inte lika extremnoga som badrummet, lyssnat på 3 st P3 dokumentärer (älskar dem!) under tiden, sorterat papper från förra kursen, läst ett kapitel till lektion imorgon och lagat middag..

Lite stolt men ändå ganska trött på mig själv att jag aldrig kan skärpa mig och plugga, varför ska jag alltid göra annat? Gör tom hellre såna tråkiga saker som att städa och äckliga saker som att rensa avlopp än läser det jag borde, och det jag läser nu är intressant, så det borde inte va så svårt att få tummen ur.. Jag är hopplös!!

/H

0 kommentarer: