CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lördag 17 mars 2012

Pluggar fortfarande

Kul lördagsnöje att plugga grammatik.. Inte så värst! Har haft 2 pauser på ca en timme vardera idag, den första för att diska och plocka undan från igår och den andra tog jag när jag insåg att jag bara ätit 3 skorpor på hela dagen.. Blev en visit på pizzerian för att köpa skräpmat, men den gick knappt att äta så jag kastade mer än halva portionen!

Nu sitter jag och tragglar substantiv eller NOUNS om vi nu ska va sådana.. Kan nån komma och förklara allt för mig så jag slipper läsa och skriva mer? Min högerhand värker, jag har alltså fysisk skrivkramp..

Men jag har ju bara mig själv att skylla, om jag kunde lära mig framförhållning så skulle mitt pluggande bli så mycket enklare!!

Jaja, kör nån/några timmar till ikväll och sen ska jag fortsätta från 07.00 imorgon så jag får tio timmar innan det kommer folk hit igen för att värma upp innan vi ska gå på spelning..

Längtar inte tills klockan ringer imorgon!

/H

PS. Beklagar det negativa inlägget men man kan ju inte va på topp jämt.. :)

0 kommentarer: