CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag 11 maj 2011

7,2 mil på 3 dagar

Man hade ju kunnat önska att jag sprungit så långt men det har jag inte tyvärr.. har inte sprungit alls sen löpträningen i fredags. Däremot har jag cyklat till och från jobbet 3 dagar i rad, 1,2 mil enkel alltså 7,2 mil hittills den här veckan.

Det är många som har frågat mig hur lång tid det tar för mig att cykla den här sträckan så idag passade jag på att ta tid. Jag hade gissat på att det tog 30-35 minuter till jobbet (mycket nedför) och ca 45-50 min hem (mycket uppför, ganska logiskt). Det visade sig att det idag tog ca 34,5 min dit och ca 41,5 min hem. Inte helt galna gissningar med andra ord men det känns som om det tar längre tid än 41 min hem eftersom det är sjukt jobbigt med alla uppförsbackar!

Känner mig galet duktig faktiskt! Men detta har gjort att bloggen fått lida, tyvärr, ska försöka bättra mig!


Nu ska jag slänga i mig lite middag, vegetarisk lasagne står på menyn! Receptet hittar ni här. Sen ska jag berätta lite om min helg.


/H

0 kommentarer: