CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lördag 14 maj 2011

Läsning och träning, dagen har börjat bra!

Det blev kallt på balkongen när solen gick i moln så nu sitter jag i soffan med en kaffe, singoalla och tidningen. Den har börjat bra, 12 sidor in i tidningen och jag gillar det jag läser! Jag ska köpa fler, det lovar jag..

Åt precis lite lunch, det blev en enkel kycklingsallad! Kändes som om det passade bra efter dagens träningspass som bestod av intervaller på löpbandet.

Förra gången körde jag gå 5min/springa 5min, idag ökade jag till gå 4min/springa 6min.. Totalt var jag på löpbandet i 36 min och avklarade 5 km.. Nästa gång hoppas jag att jag kan köra aningen längre!

Det är en härlig känsla att inse att jag kommer lite längre, lite snabbare, träningen ger resultat!

/H

0 kommentarer: